Zasady rezerwacji

 

Rezerwacja z wpłatą zaliczki

Wstępnej rezerwacji apartamentu dokonuje się drogą mailową lub telefonicznie.

Po dokonaniu wstępnej rezerwacji, rezerwujący otrzyma e-mailem lub telefonicznie potwierdzenie wraz z określeniem warunków wynajmu:

- cena/dobę

- pozostałe koszty.

- łączny koszt pobytu

- wysokość wymaganej zaliczki

Zaliczka powinna zostać wpłacona w ciągu 3 dni od momentu dokonania rezerwacji. Brak potwierdzenia dokonania wpłaty zaliczki w ciągu 5 dni spowoduje jej anulowanie.

 

Po dokonaniu wpłaty zaliczki jej zwrot nie przysługuje.

Istnieje natomiast możliwość zamiany terminu lub przeniesienia rezerwacji na innego klienta (w miarę możliwości).

 

Rezerwacja bez zaliczki

W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość rezerwacji bez wpłaty zaliczki. Głównie wówczas, gdy do dnia przyjazdu pozostało mniej niż 7 dni.

 

Przyjazd

Będziemy na Państwa oczekiwali w apartamencie o określonej porze, objaśnimy funkcjonowanie całego wyposażenia i przekażemy klucze. Następnie pobierzemy od Państwa pozostałą część (lub całość) ceny za cały okres pobytu (w gotówce).

Doba noclegowa zaczyna się standardowo o godzinie 17.00 a kończy o godzinie 11.00.

W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, bardzo prosimy o powiadomienie nas telefonicznie odpowiednio                    (co najmniej godzinę) wcześniej.

 

Cena i zakres świadczeń

Cena usługi obejmuje świadczenia w zakresie opisanym na stronie domowej apartamentów: www.apartamentnadmorzem.pl .

 

Liczba osób/dzieci

Liczba osób zamieszkujących apartament jest ograniczona do podanej na stronie internetowej tego apartamentu. Dzieci są wliczane do  liczby osób zamieszkujących. Dodatkowe osoby ( również dzieci) wymagają wcześniejszego uzgodnienia i dodatkowej opłaty.

 

Sprawy porządkowe

Prosimy naszych Gości o utrzymywanie apartamentu w porządku.

Przed wyjazdem prosimy o wyniesienie śmieci, gdyż nie jest to wliczone   w tzw. sprzątanie końcowe.

Prosimy o natychmiastowe poinformowanie nas o ewentualnych uszkodzeniach i brakach, które stwierdziliście Państwo po przyjeździe.

Prosimy również o zgłoszenie szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu i pokrycie kosztów ich usunięcia.  

 

Dokonanie rezerwacji i wpłata zaliczki oznacza przyjęcie przez Państwa niniejszych zasad.